teplaТепла Оксана Миколаївна

доцент кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент


Тепла Оксана Миколаївна. Науковий ступінь - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (за сумісництвом). Вчене звання: доцент (2013)

Тема дисертації: Формування гуманістичних цінностей у студентів аграрних вищих навчальних закладів у позааудиторній діяльності, 13.00.07 – теорія і методика професійної освіти (2008).

Стаж роботи: 21 рік.

Основне місце роботи: кафедра романо-германських мов і перекладу Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Контактні дані:
електронна адреса - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
посилання на профіль в Google академії - https://scholar.google.com/citations?user=vMhsj38AAAAJ&hl=ru.

Біографічно-професійні відомості. 2000 року закінчила філологічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Українська мова та література». 2019 року закінчила Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Журналістика». Науково-педагогічну діяльність розпочала з 2000 р. на посаді асистента кафедри української мови, з 2012 року – доцента кафедри української, англійської та латинської мов Національного університету біоресурсів і природокористування України. 2008 р. в НПУ імені М.П.Драгоманова захистила кандидатську дисертацію „Формування гуманістичних цінностей у студентів аграрних вищих навчальних закладів у позааудиторній діяльності» за спеціальністю13.00.07 – теорія і методика виховання.

Показники наукової та професійної активності, що визначають кваліфікацію викладача відповідно до спеціальності

Наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Nikolaesku, I., Budnyk, O., Bondar, V., Tepla, O., & Berezovska, L. (2021). Pedagogical Management in Inclusive Process of the Educational Institution. Amazonia Investiga, 10 (39), 76-85 (Web of Science).
  2. Тепла, О. М. (2020). Порушення орфографічних норм в медіатекстах (за матеріалами онлайн-видань «Українська правда», «Доба»). Науковий журнал «Міжнародний філологічний часопис». Київ: «МІЛЕНІУМ». Випуск 11 (3). С. 66-71 (Index Copernicus).
  3. Тепла, О. М., (2020) Помилконебезпечні явища на лексичному рівні в мережевих ЗМІ. Науковий журнал «Міжнародний філологічний часопис». Київ: «МІЛЕНІУМ». Випуск 11 (4). С.86-94 (Index Copernicus).

Наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

  1. Безпаленко, А. М., Тепла, О. М. (2017). Принципи взаємодії фону і фігури у гештальті змісту слова. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Філологічні науки. № 263. С. 6-12.
  2. Тепла, О. М. (2021). Синтаксичні анормативи в текстах онлайн-видань. Науковий журнал «Міжнародний філологічний часопис». Київ: «МІЛЕНІУМ» Випуск 12 (1). С. 113-116 (Index Copernicus).
  3. Тепла, О. М (2021). Помилконебезпечні явища в мережевих ЗМІ: морфологічний рівень. Науковий журнал «Міжнародний філологічний часопис». Київ: «МІЛЕНІУМ». Випуск 12 (2). С. 112-115 (Index Copernicus).
  4. Тепла, О. М. (2021). Пунктуаційні помилки на сторінках інтернет-видань. Науковий журнал «Міжнародний філологічний часопис». Київ: «МІЛЕНІУМ». Випуск 12 (3). С. 113-116 (Index Copernicus).
  5. Тепла, О. М. (2021). Функціонування інтерферем і росіянізмів у текстах інтернет-видань. Науковий журнал «Міжнародний філологічний часопис». Київ: «МІЛЕНІУМ». Випуск 12 (4). С. 114-117 (Index Copernicus).

Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:

  1. Методичні рекомендації щодо написання, оформлювання і захисту бакалаврських робіт зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки / авт.-упор.: Н.М. Дем’яненко, І.В. Дубровіна, О.М. Тепла; за ред. Н.М. Дем’яненко. Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. 58 с.
  2. Методичні рекомендації до науково-педагогічної практики бакалаврів зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки / авт.-упор.: І.В. Дубровіна, Л.А. Іванова, О.М. Тепла; за ред. Н.М. Дем’яненко. Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. 71 с.
  3. Електронний курс із дисципліни «Дозвіллєзнавство». URL: https://moodle.npu.edu.ua/course/view.php?id=6257.

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”:

Участь у Міжнародному освітньому європейському проєкті щодо вивчення польської мови (Академія Ігнатіанум в Кракові, Польща, 01 червня- 28 вересня 2021 р.).

Участь у науково-методичному семінарі «Цифровий освітній простір: українсько-польський досвід» (у межах реалізації проєкту «Цифровий освітній простір: українсько-польський досвід», 18.10.21р. – 22.10.21р., Донбаський педагогічний університет, Жешувський університет).

Участь у літній школі «Принципи та цінності ЄС: різноманіття та інклюзія в освіті для сталого розвитку» (у рамках імплементації Проєкту ЄС Еразмус+ «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» (EVDISD) 620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-PROJECT у співпраці з Кафедрою Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) – 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR, Кафедрою Жана Монне Jean Monnet Chair «EU Climate Leadership» 620031-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR та за підтримки Національного Еразмус+ офісу в Україні; Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь, 5-9 липня 2021 р.).

Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

  1. Тепла О. Актуальність і значимість використання ІКТ в роботі педагогів в умовах карантину. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : зб. матер. Другого Всеукр. відкр. наук. практ. онлайн-форуму, Київ, 25–26 листоп. 2020 / за заг. ред. І. М. Савченко, В. В. Ємець. Київ : Національний центр «Мала академія наук України», 2020.С. 25–26.
  2. Тепла О. Місце музейної педагогіки в освітньому процесі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Музейна педагогіка в науковій освіті. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 26 листопада 2020 р., м. Київ С. 98-100.
  3. Тепла, О. (2021). Недотримання принципів академічної доброчесності в наукових роботах студентів. Орликіана-2021: проблеми та перспективи сучасної освіти : матеріали наук.-практ. симп., М. Миколаїв, 13 жовтня 2021 р.). Миколаїв. С. 269-271.
  4. Тепла О., Паламарчук П. Порушення принципів академічної доброчесності в студентських роботах. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Університетська освіта і наука: традиції та інновації», UESTI-2021. Харків: Видавництво ТОВ «Стильна типографія», 2021. С. 234-236.
  5. Тепла О., Зеленська О. Академічна доброчесність у науково-навчальному просторі. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Університетська освіта і наука: традиції та інновації», UESTI-2021. Харків: Видавництво ТОВ «Стильна типографія», 2021. С. 240-241.
  6. Tepla, O., Kryukova, V. (2021). What is Academic Iintegrity? Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : materials of the monthly international scientific and practical conference (may 30 - june 1, 2021) / gen. edit. Yuliia Popova. Tallinn: Teadmus oü. P. 81-82.

Керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою:

Керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком «Калейдоскоп дозвілля»

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:

Член ГО «Центр українсько-європейського наукового співробітництва»

Стажування за останні 5 років:

Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників, (180 годин / 6 кредитів ECTS ), Польща – Україна, Фундація «Зустріч» (Польща), Центр розвитку кар’єри ГО «Соборність» (Україна), Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна), 24 квітня-30 травня 2021 р.

Навчальні дисципліни, які викладає в 2021/2022 навчальному році:

  1. Вступ до спеціальності;
  2. Дозвіллєзнавство;
  3. Методика організації сімейного дозвілля;
  4. Дозвілля в зарубіжних освітніх системах;
  5. Організація дозвіллєвих об’єднань;
  6. Рекреалогія дозвілля;
  7. Управління анімаційно-рекреаційними проектами.

 

   
ПнВтСрЧтПтСбНд