Настановча конференція зі студентської практики
21 лютого 2022 року керівником загальної практики Дубровіної І.В., кандидатом педагогічних наук, доцентом, було проведено настановчу конференцію зі студентами ОП "Педагогіка дозвілля".
Було обговорено умови проходження практики, правила оформлення звітної документації, щоденника практики. Метою навчальної педагогічної практики є ознайомлення студентів з теоретичними основами організації педагогіки дозвілля, проєктування різних форм рекреаційної роботи з дітьми та молоддю, оволодіння практичними основами створення плану-конспекту виховних справ, організаційних проєктів, аналізу рекреаційних форм роботи, удосконалення здатності генерувати нові ідеї, розвивати особисто-професійні здібності до творчих пошуків та самоіндентифікації в сфері івент-освіти.
Основними завданнями навчальної педагогічної практики є :
• опрацювання нормативно-правової документації з організації роботи у сфері педагогічного дозвілля,
• ознайомлення бакалаврів з такими поняттями як «дозвілля», «вільний час», «сфера дозвілля», «культурно-дозвіллєва діяльність»;
• забезпечення студентів спеціальними знаннями теорії і практики педагогічного дозвілля, вміннями та навичками практичної роботи з проектування та проведення різних форм організації дозвілля;
• опанування теоретичними та практичними методичними основами організації дозвіллєвої діяльності;
• засвоєння змісту, форм, методів і засобів педагогічної дозвіллєвої діяльності;
• вивчення навчально-методичних джерел з виховної роботи;
• формування ґрунтовних теоретико-практичних знань щодо основних наукових теорій та підходів до вивчення освітньо-дозвіллєвих практик.
У ході навчальної (пропедевтичної) практики мають бути сформовані такі результати навчання та компетентності:
ПРН 2. Знати психолого-педагогічні особливості навчання, виховання та розвитку різних вікових груп населення у сфері культурно-освітнього дозвілля.
ПРН 8. Уміти оцінювати власні професійні здобутки та визначати перспективи особистого професійного розвитку.
ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, національні цінності й досягнення суспільства на основі розуміння закономірностей розвитку культурно-освітньої галузі, педагогіки дозвілля, їхнього місця в загальній системі гуманітарного знання.
ФК 2. Здатність розробляти педагогічно-дозвіллєві програми для населення всіх вікових категорій.
ФК 4. Здатність до саморозвитку на основі рефлексії результатів професійної діяльності.
ФК 7. Здатність демонструвати педагогічні, виконавські, інтерпретаційні та артистичні вміння.
Бази практики:
Музей театрального, музичного та кіномистецтва України, м. Київ (угода від 20.01.2021);
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, м. Київ (угода від 12.02.2018 р. ФМАД.04.);
Київський палац дітей та юнацтва (угода від 09.09.2020);
Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова НАМН України (угода від 01.03.2021 р.); Центральна районна бібліотека імені П.Загребельного Деснянського району м. Києва (угода від 21.05.2021); Комунальний заклад позашкільної освіти Об’єднання клубів за місцем проживання «Дивосвіт», м. Біла Церква Київська обл. (угода від 2.02.2021);
Громадська організація «Європейські інновації для молоді» (угода від 12.04.2021)