Рисунок11

 

18-19 листопада 2022 р. кафедрою педагогіки педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова було організовано і проведено VIIМорозівські читання

«Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє».

 

 

 

 

 

Серед співорганізаторів науково-комунікативного заходу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Фундація Central European Academy Studies and Certification (CEASC), Міжнародний Освітній Проєкт «Quality of Education through Open Learning Process», Міжнародний Інтегрований Проєкт «Освітня геронтологія», Всеукраїнський Освітній Проєкт «Розвиток соціально-особистісних компетентностей в інформаційно-цифровому суспільстві», Всеукраїнська газета «Освіта і суспільство», Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова «Історико-педагогічні студії».

На пленарному засіданні виступили: Вернидуб Р.М., доктор філософських наук, професор, проректор з навчально-методичної роботи Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Корець М.С., доктор педагогічних наук, професор, проректор із науково-педагогічної та адміністративно-господарчої роботи Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Олефіренко Т.О., кандидат педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Lipowsky A., Phd, dozent, Hochschule für angewandtes Management, Ismaning (München), Bayern Deutschland, München, Germany, Скиба Ю.А., доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи Інституту вищої освіти НАПН України, Дем’яненко Н.М., доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Chahrak N., Dr hab., professor Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, Rzeczpospolita Polska, Савенкова Л.В., кандидат педагогічних наук, доцент, директор Наукової бібліотеки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

3 2 

54 

6 16

У ході Читань працювали три наукові секції:

І. «Україна і світовий освітній вимір» (модератор - Вишківська В.Б., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова, організаційно-технічне координування - Силенко Ю.В., асистент кафедри педагогіки Педагогічного факультету, аспірант НПУ імені М.П. Драгоманова);

ІІ. «Новий етап розвитку Педагогіки» (модератор - Кушнірук С.А., доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, організаційно-технічне координування - Бойко Ю.В., спеціаліст кафедри педагогіки Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова);

ІІІ. «Трансформації професійно-педагогічної підготовки в освітньому середовищі університету» (модератор - Саюк В.І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, організаційно-технічне координування - Якубова С.А., старший лаборант кафедри педагогіки Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова).

У рамках розширеної Програми VII Морозівських читань відбулися освітні, науково-комунікативні заходи та івенти, які викликали значний інтерес і широку присутність студентів, викладачів, науковців:

-освітній вебінар за темою: «Діагностування професійних умінь викладача з упровадження інноваційних методів і форм навчання» (модератор - Дівінська Н.О., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач сектору науково-видавничої роботи відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти Державної наукової установи "Інститут модернізації змісту освіти";

112 212 

3 майстер-класи:

«Практико орієнтована професійна підготовка студентів (створюємо контекстну модель)» (Панічевська Є.Л., викладач кафедри філософії Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Жукова А., магістрантка ОП 231 Соціальна робота, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»);

113 115

«Уплив живопису на психологічне розвантаження людини в умовах воєнного стану (ізотерапія)» (Козаченко В.Л., викладач-методист кафедри образотворчого мистецтва Комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарнопедагогічний фаховий коледж»);

202  203

Рисунок1 Рисунок2 Рисунок3 Рисунок5 Рисунок4

«Інновації музикотерапії: нормалізація структури особистості у стресових умовах (авторська методика «Співогра»)» (педагоги творчої студії "Співогра" - Якушев О.В., Мураховська В.А.).

Посилання на YouTube - https://youtu.be/ZD4haj1PIzs

302

-дискусійний клуб «Альтернативні моделі індивідуалізації відкритого освітнього простору: ЗА і ПРОТИ» (модератори: Дем’яненко Н.М. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова і Швець Т.Е. – кандидат педагогічних наук, заступник директора Київської приватної школи «Афіни», тьютор, супервізор тьюторів, докторант кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова).

 Посилання на YouTube - https://youtu.be/VZQan8Dr5_g

401 402 

 

-  віртуальна електронна виставка «Українське козацтво в джерелах фондів Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського» (Дубровіна І.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).

 

 Посилання на YouTube - https://youtu.be/ZC04Q7V5pZg

502 503

 

 

 Програму VII Морозівських читань ви можете завантажити за посиланням

 

Науковий часопис "Історико-педагогічні студії", Випуск 15-16, 2022 ви можете завантажити за посиланням

 

   
ПнВтСрЧтПтСбНд