3 листопада 2022 року кафедрою педагогіки Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, в рамках розширеної програми VII Морозівських читань, було проведено освітньо-науковий вебінар «Оксбриджська модель тьюторингу: погляд українського тьютора-практика» для викладачів, стейкхолдерів та студентів.
Модератором зустрічі виступила завідувач кафедри педагогіки – професор Наталія Миколаївна Дем’яненко, а основним доповідачем – Тетяна Едуардівна Швець, кандидат педагогічних наук, заступник директора Київської приватної школи «Афіни», тьютор, супервізор тьюторів, докторантка кафедри педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова. Пані Тетяна розповіла про актуальність тьюторської діяльності в сучасному освітньому просторі, розкрила особливості Оксбриджської моделі тьоюторингу. Поділилася з аудиторією професійним досвідом Алісон Грей (PhD) – керівника групи розвитку персоналу, тьютора-керівника навчального відділу Вестмінстерського коледжу Кембриджу, афілійованого викладача на теологічному факультеті Кембриджського університету (University of Cambridge, Кембридж/Кембриджшир, Велика Британія)
Зазначалося, що в сучасному світі актуальним для особистості стає пошук власного шляху в освіті й професії, і саме тьютор покликаний забезпечити педагогічний супровід освітньо-професійного руху майбутнього фахівця за індивідуальною освітньою траєкторією. Наголошувалося, що на кафедрі педагогіки Педагогічного факультету нашого університету готують магістрів-тьюторів за освітньою програмою «Педагогіка вищої школи. Тьюторинг» (011 Освітні, педагогічні науки). Це перша в Україні (з 2006 р. у НПУ імені М.П. Драгоманова) магістратура, яка офіційно (на рівні державного магістерського диплому) надає кваліфікацію «Магістр педагогічних наук. Викладач закладу вищої освіти. Тьютор (індивідуальний супровід професійної освіти)».
У підсумку зустрічі учасники обговорили особливості дистанційної та змішаної організації освітнього процесу в Оксфордському і Кембриджському університетах, цікавилися питаннями адаптації студентів нового набору до тьюторської технології, ділилися своїми враженнями і баченням можливості впровадження Оксбриджської моделі тьюторингу в освітній процес Драгоманівського університету.