ОПИС ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «ПЕДАГОГІКА ДОЗВІЛЛЯ»

Код та найменування спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки

Галузь знань01 Освіта/Педагогіка

Форма навчання  денна, заочна

Освітній рівень бакалавр

Термін навчання 3 роки 10 місяців

На базі повної загальної середньої освіти

Академічна кваліфікація Бакалавр з освітніх педагогічних наук

Професійна кваліфікація 2359.2 педагог-організатор культурно-освітньої діяльності і рекреації

Загальний обсяг у кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи та строк навчання 240 кредитів ЄКТС.

Навчальний план, затверджений Вченою радою університету 17.05.2018р., протокол № 13

Найменування навчальних дисциплін, практик та форм підсумкової атестації за навчальним планом

  1. Цикл загальної підготовки: українська мова (за професійним спрямуванням),історія української державності, сучасні інформаційні технології, безпека життєдіяльності, екологія, іноземна мова, філософія, етика і естетика.
  2. Цикл професійної підготовки: педагогіка, психологія, історія педагогіки, педагогічна творчість, методика організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності, вступ до спеціальності, теорія культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності, дозвіллєзнавство, культурологія дозвілля, основи мистецької педагогіки, рекреалогія дозвілля, основи-науково-педагогічних досліджень, педагогіка і психологія творчості, арт-педагогіка, інтеграція мистецтв в культурно-освітній системі дозвілля, педагогічна інноватика, організація дозвіллєвих об’єднань, управління анімаційно-рекреаційними проектами, педагогіка культурно-дозвіллєвої діяльності, дозвілля в зарубіжних освітніх системах, педагогічна анімація, проектна та франчайзингова системи  дозвілля, сучасні анімаційно-рекреаційні технології, ігротехнології у сфері дозвілля і рекреації, методика організації дозвілля різних вікових груп населення, методика організації сімейного дозвілля, передовий досвід культурного просвітництва, інформаційно-просвітницькі технології, культурологія, нормативні основи функціонування інституту дозвілля, політологія, українська мова у вимірах сьогодення, сучасні культурно-дозвіллєві практики, національно-патріотичне виховання, вікова фізіологія та валеологія, етичні основи професійно-педагогічної взаємодії, основи вокальної та ритмо-пластичної творчості, основи сценічного мовлення, ораторське мистецтво педагога-аніматора, основи сценарно-режисерської та акторської діяльності, режисура масових та театралізованих свят, художнє оформлення культурно-розважальних програм, технології створення та проведення анімаційно-розважальних програм та заходів, технології анімації дозвілля в закладах клубного типу, організація анімаційно-рекреаційних послуг, комунікативні технології культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності, професійний імідж педагога-аніматора, основи професійно-педагогічного самовдосконалення, PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері, івент-технології у сфері дозвілля, атр-терапевтичний практикум, методична робота та основи педагогічного консультування, моніторинг якості організації дозвіллєвої діяльності, практикум розв’язання педагогічних завдань.
  3. Практична підготовка: навчальна ознайомча (безвідривна), культурологічна (безвідривна, позакредитна), виробнича (пропедевтична), навчальна професійно-орієнтована, виробнича фахова.

Форми підсумкової атестації: комплексний кваліфікаційний екзамен, захист бакалаврської роботи

 

   
ПнВтСрЧтПтСбНд