Відбулася настановча конференція з навчальної професійно-ознайомчої практики для студентів денної та заочної форм навчання
галузі 011 Освітні, педагогічні науки освітньо-професійної програми «Педагогіка дозвілля»
17.02.2022 р., у режимі он-лайн (платформа googl-meet) відбулась настановча конференція для студентів груп денної та заочної форм навчання 3 Пдбд,
3 Пдбз.
Педагогічна практика є невід’ємною частиною підготовки педагогів-організаторів культурно-освітньої діяльності та рекреації до майбутньої професійної діяльності. Практика органічно поєднується з вивченням спеціальних, психологічних, педагогічних дисциплін.
Модератор конференції – кандидат педагогічних наук, доцент І. В. Дубровіна.
Відкрила конференцію та привітала студентів кандидат педагогічних наук, доцент Л. А. Іванова, яка наголосила, що умовою успішного проходження педагогічної практики є опанування студентами змісту фундаментальних дисциплін, методики їх викладання та основ педагогіки дозвілля. Викладач звернула увагу на основні аспекти виховної роботи, різні напрями профорієнтаційної діяльності, перспективи працевлаштування та формування необхідних компетеностей для роботи у закладах культурно-освітнього дозвілля та рекреації.
Перед студентами виступила кандидат педагогічних наук, доцент І. В. Дубровіна, яка здійснюватиме загальне керівництво практикою та проведення контролю за її проведенням. Зі студентами було проведено інструктаж з техніки безпеки щодо навчання в умовах карантину та наявності засобів індивідуального захисту.
Студенти демонстрували профорієнтаційні буклети з освітньо-професійної програми «Педагогіка дозвілля» для майбутніх абітурієнтів, відстоювали власну проєктну концепцію під час формування інформаційного повідомлення.
Професійно-ознайомча практика передбачає безперервність та послідовність її проведення і спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами у період навчання, набуття і вдосконалення ними практичних умінь і навичок за відповідною спеціальністю на базі закладів практики відповідно до угод про співпрацю (Музею театрального, музичного та кіномистецтва України та Київського палацу дітей та юнацтва). Проходження педагогічної практики дасть можливість студентам краще ознайомитись з культурно-освітньою роботою, вивчити практичний досвід рекреаційних технік, спробувати себе у ролі співведучих культурно-освітніх заходів та дійств, допоможе ознайомитися із нормативною документацією педагога-організатора, виробити практичні уміння і навички, поглибити, закріпити знання з виготовлення театральних атрибутів, розвинути власні організаторські здібності, переконатись у правильності вибору майбутньої професії.