vysidalkoВисідалко Наталія Леонідівна

доцент кафедри педагогіки, кандидат психологічних наук, доцент


Висідалко Наталія Леонідівна. Науковий ступінь - кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Вчене звання - доцент (2015).

Тема дисертації: «Вплив сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів», 19.00.01 – загальна психологія, історія психології, 2010.

Стаж роботи: 13 років.

Основне місце роботи: кафедра педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Контактні дані:

електронна адреса - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
посилання на профіль Google академії - https://scholar.google.com.ua/citations?user=Yrj88TcAAAAJ&hl=uk

Короткі біографічні дані: У 2005 році закінчила Київський міжнародний університет та здобула кваліфікацію «Психолог». З 2005-2009 – навчання в аспірантурі Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та захист дисертації у 2010 році. З 2009 року викладач кафедри психології Академії муніципального управління. З 2011 року на посаді старшого викладача на кафедрі педагогіки та психології вищої школи Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, з 2016 року – доцента кафедри педагогіки та психології вищої школи Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Показники наукової та професійної активності, що визначають кваліфікацію викладача відповідно до спеціальності.
Наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
1. Висідалко Н.Л. Механізм формування когнітивного дисонансу перцептивної сфери студентів під час розвʼязування задач /Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка. К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2014. Т. Х. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 26. С. 107–116;
2. Висідалко Н.Л. Розумові дії студентів та їх типи під час розвʼязання задач / Міжнародний науковий форум: соціологія,психологія, педагогіка,менеджмент: Зб. наук.праць. Київ.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. Вип.17. С. 190–198.
3. Висідалко Н.Л. Психологічні особливості сенситивності суб’єкта до задачі / Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2015. Issue: 57, III(29). С. 80 – 83.
4. Висідалко Н.Л., Бабенко А.І. Психологічний аналіз стресу в навчальній діяльності студентів// Науковий журнал «Молодий вчений» № 12.1 (40) грудень, 2016. – с. 199–201.
5. Висідалко Н. Л., Каплуненко Я. Ю., Руденко Т. М. Психодіагностика в кар՚єрному консультуванні: апробація та адаптація компю’терної програми «ПРОФКАР’ЄРА-UA». Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності : збірник наукових праць / за ред. С.Д.Максименка. Київ-Оттава: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Canadian publishing office “Accent Graphics Communications & Publishing”. 2021. С. 16–36. URL:http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725180

Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:
1. Висідалко Н.Л. (у авторському колективі). Засоби діагностування якості підготовки фахівців (пакети тестових завдань, комплексних контрольних робіт)/За ред. Н.М. Дем’яненко. К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. 242 с.
2. Висідалко Н.Л. Навчально-методичні рекомендації з курсу «Психологія вищої школи» для студентів ВНЗ за ступенем «Магістр» К.:«Кафедра», 2015. 84 с.
3. Висідалко Н.Л. Комплексна контрольна робота з курсу «Психологія вищої школи» для студентів вищих навчальних закладів за ступенем «Магістр» / К.:«Кафедра», 2016. 87 с.
4. Висідалко Н.Л., Купреева О.І. Психологія вищої школи //Навчально-методичний комплекс фахової підготовки магістрів за контекстно-тьюторською технологією галузі знань 01 Освіта, спеціальності 011 Науки про освіту (Педагогіка вищої школи)(спеціалізації «Андрагогіка», «Тьюторство») /за ред.. Н.М. Дем’яненко.К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017.Ч.І. с. 35–67.
5. Висідалко Н.Л. Кризи та деформації професійного розвитку викладача ВНЗ //Навчально-методичний комплекс фахової підготовки магістрів за контекстно-тьюторською технологією галузі знань 01 Освіта, спеціальності 011 Науки про освіту (Педагогіка вищої школи)(спеціалізації «Андрагогіка», «Тьюторство») /за ред.. Н.М. Дем’яненко.К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017.Ч.ІІ. с. 36–47.
6. Висідалко Н.Л. Кризи та деформації професійного розвитку викладача ВНЗ /Засоби діагностування якості підготовки фахівців. Загальноуніверситетські бакалаврські й магістерські програми. Магістратура 011 Освітні, педагогічні науки (Педагогіка вищої школи. Андрагогіка. Тьюторство) (пакети індивідуальних та групових тьюторіалів, тестових завдань, комплексних контрольних робіт): навчально-методичний посібник / за ред. Н.М. Дем’яненко. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. С.213-215.

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:
Членство в Міжнародній громадська організація "Європейська академія освіти" (European Academi of Education), Лесден, Нідерланди.
Стажування за останні 5 років: Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» , 9 грудня 2016 року

Навчальні дисципліни, які викладає у 2021/22 навчальному році:
1. Психологія вищої школи
2. Педагогіка та психологія вищої школи
3. Кризи та деформації професійного розвитку викладача
4. Освітній коучинг та фасилітація у андрагогічному процесі
5. Тренінг проектування коучингової діяльності
6. Психологія зрілості особистості
7. Тренінг продуктивної взаємодії у освітньому процесі
8. Педагогічна конфліктологія та основи медіації

 

   
ПнВтСрЧтПтСбНд