Вишківська Ванда Болеславівна
доцент кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент
Вишківська Ванда Болеславівна. Науковий ступінь - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Вчене звання - доцент (2011).
Тема дисертації: Формування у майбутніх учителів здатності до конструювання навчально-пізнавальної діяльності учнів, 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти (2006).
Стаж роботи: 25 років
Основне місце роботи: кафедра педагогіки Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
Контактні дані:
електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
посилання на профіль в Google академії - https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user
Біографічно-професійні відомості. У 2000 р. закінчила факультет української філології НПУ імені М.П.Драгоманова за спеціальністю “Українська мова і література”. Науково-педагогічну діяльність розпочала з 2000р. на посаді асистента кафедри теорії та історії педагогіки, з 2007р. – доцента. З 2021р. –доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. У 2006 р. в НПУ імені М.П. Драгоманова захистила кандидатську дисертацію «Формування у майбутніх учителів здатності до конструювання навчально-пізнавальної діяльності учнів», 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. Має нагороди: медаль НПУ Драгоманова.
Показники наукової та професійної активності, що визначають кваліфікацію викладача відповідно до спеціальності
Наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:
- Vyshkivska, V. (2020) Formation of the Virtual Educational Environment of the University in the Conditions of Education Informatization // // Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the era of Global Pandemic: The 36th IBIMA Conference (Granada, Spain, 4−5 November, 2020) ; Editor Khalid S. Soliman. Spain, Granada. 2020. Pp. 9133−9137. Web of Science https://ibima.org/accepted-paper/formation-of-the-virtual-educational-environment-of-the-university-in-the-conditions-of-education-informatization
- Vyshkivska, V.(2021) Theoretical and Practical Aspects of Teaching Natural Sciences on the Moodle Platform.// Innovation Management and information Technology impact on Global Economy in the Era of Pandemic : Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference(IBIMA) 30-31 May 2021, Cordoba, Spain// Editor Khalid S. Soliman /International Business Information Management Association (IBIMA) Copyright Pp. 2736 – 2744 https://ibima.org/accepted-paper/theoretical-and-practical-aspects-of-teaching-natural-sciences-on-the-moodle-platform/
- Vyshkivska, V. (2021). The analysis of future preschool teachers motives for learning a foreign language society. Integration. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 28 th - 29th, 2021. Рр. 584-594. Indexed by Web of Science http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/6248
- Vyshkivska, V. (2021). Peculiarities of formation of civil engagement of university students in quarantine conditions society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 28 th - 29th. Рр. 595-610. Indexed by Web of Science http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/6377
Наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:
- Вишківська, В.Б. (2018). До проблеми формування професійної компетентності вчителя Нової української школи. Науковий часопис, Серія 5. Педагогічні науки, реалії та перспективи. Випуск 64: збірник наукових праць. К.: НПУ. 236 c. С. 44-48.
- Вишківська, В.Б. (2019). Ментальні карти у формуванні математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Молодий вчений, № 5.2 (69.2). C. 183-185
- Вишківська, В.Б. (2019). Організація процесу навчання в Новій українській школі: теоретико-практичний аспект. Молодь і ринок, 2019. № 11 (178). C.115-120.
- Вишківська, В.Б. (2019). Проблемний підхід у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 17 «Теорія та практика навчання та виховання НПУ імені М.П.Драгоманова». С. 212-221.
- Вишківська, В.Б. (2020). Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу закладів вищої освіти як умова реалізації гуманно орієнтованих стратегій професійної підготовки майбутніх учителів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Класичний приватний університет, Запоріжжя. №70. С. 167-171.
- Вишківська, В.Б. (2020). Google-Clasroom як засіб формування ІКТ- компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія «Педагогіка і психологія». С. 75-78.
- Вишківська, В.Б. (2021). Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школи. Молодь і ринок. №1 (187). С. 74-78.
- Вишківська, В.Б. (2021). Обгрунтування розвивального потенціалу навчання як умови створення співдіяльнісного освітнього простору. Молодь і ринок. № 9/195. С.100-105.
- Вишківська, В.Б. (2021). Перспективи функціонування електронного навчання в умовах розвитку інформаційного суспільства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя №79. С.72-76.
Наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:
Пшеславська Світлана Олександрівна. Формування сімейних цінностей учнів 10-11 класів засобами української літератури. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07- теорія та методика виховання. Національний університет біоресурсів та природокористування України, Київ, 2019.
Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій загальною кількістю три найменування;
- Вишківська, В.Б. (2019). Практикум з теорії виховання. Методичний посібник. К.:НПУ. 112 с.
- Вишківська, В.Б. Кушнірук,С.А. (2020). Практична педагогіка: методичний посібник для студ. педуніверситетів. К.: НПУ, 2020. 184 с.
- Вишківська, В.Б. Кушнірук С.А., Шевченко А.Ф. (2020). Освітній процес і педагогічна практика в задачах і завданнях: навчально-методичний посібник для студентів педагогічних закладів вищої освіти. К.: НПУ, 243 с.
Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком/проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів та проєктів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проєктів; керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу;
- Прищепа Дарія (факультет української філології та літературної творчості ім.Андрія Малишка) у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» (травень 2018 рік, м. Глухів) нагороджена Грамотою Міністерства освіти і науки України)
- Герасименко Олександра (факультет української філології та літературної творчості ім.Андрія Малишка) нагороджено Дипломом 1го ступеня ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» (травень 2019)
Тема проблемної групи: «Актуальні проблеми педагогіки»
Стажування за останні 5 років:
- Відділ змісту і технологій навчання дорослих Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (лютий – березень 2018 р.)
- Міжнародне підвищення кваліфікації «Хмарні сервіси для он-лайн навчання на прикладі платформи Zoom» (10-17 of August, 2020, Lublin Republic of Poland): Workload of the international skills development is 1,5 ECTS credits ( 45 hours): 12 hours from them are lecture, 20 hours from them are practical,13 hours from them are independent work in the following disciplines Pedagogics. CERTIFICATE ES № 0416/2020 17.08.2020
- Міжнародне підвищення кваліфікації “Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів н априкладі платформи GOOGLE MEET, GOOGLE CLASSROOM», (45 годин) 14-21 грудня 2020 р. Люблін, Польща Сертифікат ES № 3409/2020 від 21.12.2020
- Міжнародне підвищення кваліфікації «Онлайн навчання як нетрадиційна форма сучасної освіти на прикладі платформи MOODLE» (45 годин), 9-16 листопада 2020 р,. Люблін, Польща Сертифікат ES № 2181/2020 від 16. 11. 2020
- МІжнародне підвищення кваліфікації "The use of distance tools learning for training of specialties of such specialties as psychology and law enforcement activity on the example of Zoom and Moodle platforms " ( 45 годин), 8-15 лютого 2021 р. Сертифікат ES № 3943 /2021 від 15.02.2021.
Навчальні дисципліни, які викладає у 2023/2024 навчальному році:
- Історія та теорія педагогіки
- Педагогіка
- Методика викладання педагогічних дисциплін
- Педагогіка вищої школи
- Інноваційні технології у професійній освіті.